Livrare
Champagne Room va efectua livrarea comenzii dumneavoastra prin intermediul firmei de curierat partenere, DPD Romania
Dorinta noastra este ca produsele achizitionate de dumneavoastra sa ajunga in cel mai scurt timp la destinatie si in cele mai sigure conditii.
Champagne Room nu este responsabil pentru intarzierile datorate problemelor care ar putea aparea in procesul de livrare, odata ce comanda a fost predata catre firma de curierat. Clientul va fi informat prin e-mail sau telefonic in momentul in care comanda sa a fost predata curierului. Livrarile se fac exclusiv pe teritoriul Romaniei, in baza unui cod postal valid. In cazul in care codul postal introdus nu este valid, veti fi contactat de catre un reprezentant Champagne Room pentru corectarea acestuia.
Tariful unic de livrare este de 35 lei, si este afisat in cadrul procesului de achizitionare, separat de costul comenzii si in conformitate cu politica de livrare.
Comenzile cu valoare de peste 250 lei beneficiaza de transport gratuit in Romania. Aceasta notificare este listata in mod automat in cadrul procesului de achizitionare. In anumite perioade, plafonul de transport gratuit poate fi scazut sau eliminat; aceste perioade pot fi anuntate pe site-ul nostru, prin bannere/alte vizualuri, sau pe social media, prin intermediul postarilor, sau prin e-mail newsletter.
Avand in vedere natura produselor comercializate pe website, curierul este obligat sa predea coletul/coletele doar in prezenta unui act de identitate care sa confirme ca persoana delegata sa il primeasca este majora (18+). In cazul lipsei acestui document, coletul nu se poate preda, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Imposibilitatea sau refuzul prezentarii unui act de identitate care sa confirme varsta de peste 18 ani, comanda va fi anulata, iar coletul ca fi returnat.
In cazul in care produsele nu sunt livrate corespunzator sau nu sunt livrate deloc, valoarea maxima a daunelor ce vor fi platite clientului va fi egala cu suma incasata de la acesta.
Produsele pot fi returnate in termen de 15 zile calendaristice de la primirea comenzii. Pentru a returna produsele achizitionate, clientul va contacta telefonic Champagne Room la numerele afisate pe site-ul nostru.
Clientul este responsabil in totalitate pentru costurile de returnare ale coletului. Este obligatoriu ca returul sa fie facut prin intermediul unei firme de curierat. Champagne Room nu va ridica pachetele returnate prin posta, sau prin orice alta metoda decat cea de curierat. Avand in vedere necesitatea verificarii produselor in momentul receptiei returului, este obligatoriu ca pachetele trimise sa aiba activ serviciul de deschidere a coletului la livrare, pentru a se putea verifica starea acestora. Este responsabilitatea clientului de a asigura o impachetare conforma a produselor in coletele returnate. Pentru a fi acceptate, produsele returnate trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care acestea au fost livrate, si in ambalajul lor original. Prin natura perisabila a acestora, produsele desfacute nu pot fi acceptate, ca urmare a alterarii proprietatilor initiale in urma desigilarii. Toate coletele care contin produse in starea descrisa mai sus vor fi refuzate.
Procesul de returnare plata poate dura pana la 20 zile lucratoare.
Va multumim!
Echipa Champagne Room